Friday, July 31, 2009

Sunday, April 26, 2009

Nädal Türgis

Pikemalt pole aega kirjutada, aga oleme aprilli lõpuni Türgis Alanya juures. Ütleme nii, et tegemist on ühe parima 5* hotelliga Türgis/Egiptuses kus ma olnud olen. Lisaks sellele et toit on kõik hinnas, on tegemist tõesti ka hea toiduga ;)

Olin eile õhtul Türgi saunas koos tunnise massashiga - THE best!

Nädal Itaalias

Praegu pole pikemat juttu aega kirja panna, aga olime 19.-24. aprill Milaanos, Veneetsias ja Genuas. Veneetsia ei meeldinud, Milaano oli ok ja Genua oli mega, eriti Cinque Terre nimeline maaliline matkarada mägedes ja mere ääres.

Tuesday, February 24, 2009

Paraadil Narvas

Palju õnne, Eesti!
Käisime Narvas paraadil, pärast tuhamägedel turnimas ja väike ekskursioon Rakveres.

Mis meile Narvast meelde jäi? See et eesti keelt eriti ei kuulnud. Põhiliselt rääkisidki eesti keeles sinna mujalt paraadi vaatama läinud segaduses inimesed, kes ei saanud aru, kuhu võib autot parkida või mis süsteem on toidukohtades tellides. Kõik oli kuidagi väga teistmoodi kui mujal Eesti linnades. See veel ka, et narvakatel on komme kortermajade akende taha ehitada kaste. Esialgu arvasin ma (kirjutajaks praegu Maria), et need on linnusöögimajad, aga siis saime aru, et need on vist külmkapi asendajad. Kokkuhoid missugune! Muidu oli päris masendav linn. Ainult hrustsovka majad kesklinnas ja põhilinn (suuruselt kolmas Eestis!) oli nagu kõige getom Lasnamäe ots. Päris hirmus hakkas. Linnus oli muidugi tore ja paar kenamat maja oli linna südames ka. Aga üldmulje oli ikkagi kuidagi kõhe ja eriti kauaks sinna hängima ei tahtnud jääda.

Väike peatus sõbralikus ja väge täis Rakveres ja oligi hea jälle Tallinna jõuda.

Presidendi kõne magasime küll maha, aga pingviiniparaadiks saime ilusti koju ja shampuse pudeli lahti.

Palju õnne, Eesti!

Wednesday, February 11, 2009

Sizzler 2009 Sharmis tehtud!

Pikk jutt, s.tt jutt! Reis oli äge, ilm oli mega ja Leguari esindus oli suurem kui kunagi varem. Aga kuna me Mariaga hakkame juba vanaks jääma, siis pidime päris mitmel õhtul rummikoola hoopis mõnusa une vastu vahetama. Aga sai snorgeldada ja sai kõvasti rannavollet mängida. Ja uueks lemmikjoogiks sai Sandy.

Saturday, January 3, 2009

Suusareis ja aastavahetus Åres

Aastavahetus sai seekord veedetud Rootsis ja mis seal salata, korraks ka Norrast läbi sõidetud :) Aga enne seda tuli laevaga Rootsi sõita ja nagu pildilt näha, siis ega see kerge ei olnud (eriti Märdile, keda tuntakse Rootsi laeval ka Murdja nime all...)

Pärast laevasõitu oli vaja 700 km Skodaga alguses põhja ja siis läände kihutada. Öö veetsime Östersundis ja lõunaks olime oma uues rootsi kodus kohal. Nagu näha, et lund oli Rootsis kõvasti.

Ja ega siis muud ei olnudki, kui suusad ja lauad alla ja lastenõlvale ;)

Metsas kohtasime igasuguseid põnevaid elukaid:

Lund oli nii palju, et meie sõiduriistal hakkasid jalad vahel all lausa ringi käima:

Ja olemegi esimest korda elus NORRAS!!!:

Nii saaks panka röövida küll:

Pilt hommikusest 140 km/h kihutamisest tagasi Stockholmi - kas pole ilus maa see Rootsi maa?

Sunday, December 14, 2008

Esimene aastapäev!

Kuna meie pulmapäev oli USA aja järgi 10. detsembril aga Eesti aja järgi 11. detsembril, siis on meil tegelikult lausa kaks pulma-aastapäeva. Nii tähistasimegi oma esimest tähtpäeva kolmapäeva õhtul restoranis "Gianni" (aitäh, SW pere!). Poleks iialgi uskunud, et Tallinnas on kahel inimesel võimalik restoranis ilma joogikaarti kasutamata 1500 krooni ära süüa, aga Giannis on see tõesti võimalik. Samas sain ma maitsta oma senise elu ühte parimat pastat, nii et tegu oli hea investeeringuga ;)

Meie teine tähtpäev möödus aga hoopis Haapsalus. Veetsime toreda päeva Fra Mare Spas (ma sain teada, kust tuleb lühend SPA - sanitas per aquam - ja nüüd muidugi wikipediast avastasin, et see ikkagi ei pruugi nii olla). Lisaks saime jalutada ka Haapsalu vanalinnas ja külastada vist ühte Eesti armsaimat kohvikut - Müüriääre kohvikut. Igathes meile väga meeldis, Fra Mare veepark koos kõikide saunade ja väibasseiniga oli üks Eesti ägedamaid ja tore oli ka see, et saunad olid kõigile ühised.

Kokkuvõttes mõtlesime, et Haapsalu oleks ka üks väärt koht elamiseks ;)